آخرین اخبار

12. ارديبهشت 1403 - 7:36   |   کد مطلب: 47741
رئیس اداره آموزش وپرورش اسدآباد روز معلم را تبریک گفت

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، سجاد محمدی‌شمیم به مناسبت روز معلم در پیامی این روز را به جامعه فرهنگی تبریک گفت.

 

در این پیام آمده:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
من تعلم الله و عمل لله و علم لله دعی فی ملکوت السموات عظیما

فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم ، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین ، در حریم مقدس مدرسه و دانشگاه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به تصویر کشیده اند .

 

روز معلم و استاد یادآور شکوه و عظمت فرهیختگانی است که در پرتو شمع وجود خود ، زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته و به تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم همت گماشته‌اند.

 

اینجانب ، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت مرد علم و ادب ، استاد شهید مرتضی مطهری این روز عزیز را که به نام معلم مزین گشته به تمامی معلمین ، اساتید و جامعه فرهنگیان شهرستان اسدآباد تبریک عرض نموده و امیدوارم در پناه خداوند متعال ، در تعلیم و تربیت فرزندان عزیز و آینده سازان میهن اسلامی مان همواره کوشا ، موفق و سربلند باشید.
سجاد محمدی شمیم
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد

 

انتهای خبر/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal