آخرین اخبار

14. ارديبهشت 1403 - 15:14   |   کد مطلب: 47746
امام جمعه اسدآباد گفت: استقبال باشکوه از نمایشگاه تجاری تهران به قدری بود که هتل‌های تهران پاسخگوی تقاضا نبود، و این‌ها به برکت وعده صادقی بود که دنیا فهمید نقطه سواد و دست برتر ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با توصیه مومنان به رعایت تقوای الهی و قرائت دعای سلامتی امام زمان(عج)، به برگزاری بزرگترین نمایشگاه تجاری در تهران اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با حضور تاجران بزرگ از پنج قاره دنیا برپا شد و به قدری استقبال باشکوه بود که هتل‌های تهران پاسخگوی تقاضا نبود، و این‌ها به برکت وعده صادقی بود که دنیا فهمید نقطه سواد و دست برتر ایران است و برکات اقتصادی زیادی را همراه دارد.
وی به آه مظلومیت مردم غزه اشاره کرد و افزود: این آه‌ها درحال بیدار کردن وجدان‌های غرب است، نسل دانشجوی غرب روایت‌سازی غربی‌ها را پس زدند و ثابت کردند که می‌خواهند واقعیت‌ها را بفهمند.

امام جمعه شهر اسدآباد تصریح کرد: دانشجویان امریکایی در بسیاری از دانشگاه‌ها به صورت مسالمت‌امیز گرد هم آمدند و به نسل‌کشی فلسطینی‌ها اعتراض کردند، البته که این اعتراضات نه تخریب و نه با شعار همراه بود و نه شیشه‌ای را شکستند، اما پلیس خشن آمریکایی انان را به زیر کتک گرفته و دستگیرشان کردند، پرونده تشکیل دادند.
وی خطاب به دولت امریکا سئوال کرد که اگر شما از صهیونیست حمایت نمی‌کنید چرا که شکست صهیونیست‌ها برای شما گران است که با دانشجویان با خشونت رفتار می‌کنید، پس شریک جرم هستید.
حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی افزود: چند دهه است که جمهوری اسلامی استکبار جهانی را ضد بشر می‌داند و شعار اساسی ملت ایران مرگ بر امریکاست، امروز دنیا به نظاره نشسته و می‌بیند که هئیت حاکمه آمریکا با جوان دانشجوی خود چگونه برخورد می‌کند.
وی با اشاره به بارش رحمت الهی باران، گفت: یکی از مسائلی که مردم مکرراً عنوان می‌کنند این است که باران زیاد می‌بارد، اما کشاورزان باز هم مزارع را آبیاری می‌کند، مدیریت آب موظف است جلوی این‌ها را بگیرد، این ناسپاسی‌ها برکت را کم می‌کند.

حجت‌الاسلام موحدی با اشاره به هفته شوراها اپو قدردانی از اعضای شورا در شهر و روستا، گفت: هر چه شورا تلاش کند که لایه‌ میانی مردم و حاکمیت بیشتر باشد، قطعاً موفق‌تر خواهیم بود.

وی بااشاره به دیدار رهبر انقلاب با معلمان، گفت: همه موظفند قدردان معلم باشند و از معلمان تقدیر کنند چراکه هر چه شغل معلمی محترم‌تر باشد، جاذبه آن بیشتر و با جاذبه بالای آن افراد در سطح بالایی وارد جامعه می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: اینکه معلمان در کشف استعداد دانش‌آموزان کوشا باشند و هویت‌بخشی به آنان تلاش بیشتری داشته و نگاه ملی به دانش‌آموزان بدهند و امیدآفرین باشند.
انتهای خبر/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal