آخرین اخبار

13. ارديبهشت 1401 - 19:29   |   کد مطلب: 42129
مسئول بسیج رسانه استان همدان خبر داد:
اعزام کاروان خبرنگاران به راهیان نور غرب کشور
ناصر قوامی مشفق در گفتگو با خبرنگاران از اعزام کاروان راهیان نور غرب کشور توسط بسیج رسانه استان به مناطق عملیاتی خبرداد.

به گزارش آوای سیدجمال، ناصر قوامی مشفق، مسئول بسیج رسانه استان همدان در جمع  خبرنگاران از اعزام کاروان راهیان نور غرب کشور توسط بسیج رسانه استان  به مناطق عملیاتی خبرداد.

وی گفت: در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره دلاورمردان ۸ سال دفاع مقدس،حفظ ارزشهای دوران دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و تقویت باورهای دینی و انقلابی اهالی محترم رسانه و همچنین بازدید از محل عملیات و عروج شهدای استان همدان  این كاروان به مناطق عملیاتی غرب كشور اعزام می شوند.

وی افزود:  در این برنامه زیارتی  اهالی محترم رسانه که در فراخوان مربوطه  ثبتنام نموده اند حضور خواهند داشت.لازم به ذکر است که از ظرفیت راویان دفاع مقدس و تحلیلگران سیاسی در راستای پاسخگویی به شبهات و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس استفاده خواهد شد.

 

مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: مراسم بدرقه  كاروان اهالی رسانه به لطف خداوند متعال فردا پنجشنبه 15 اردیبهشت ماه  ساعت 6/45 صبح با حضور مسئولین در محل سازمان بسیج رسانه استان صورت خواهد گرفت.امیدواریم که بتوانیم در اعزام های بعدی ظرفت بیشتری از اهالی محترم رسانه را به مناطق عملیاتی اعزام نماییم.ء

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal